Review Logan dCi

18 02 2010

M-am hotarat sa fac un mic review despre masina mea daca tot a trecut un an de cand ma poarta pe oriunde (mi se scoala) vreau sa ajung. Am considerat ca e mai bine daca fac o antiteza a partilor bune si rele pentru ca asa e mai ordonat si sunt mai usor de urmarit si de citit. De mentionat faptul ca ceea ce veti gasi la partile bune sunt si cele mai mari atuuri ale masinii si care sunt dupa parerea mea lucrurile care au contat in primul rand pentru oamenii care au cumparat-o. Asadar, voi incepe de data asta cu partile bune:

Parti bune:

– te poti baza pe ea in depasiri; are un cuplu foarte bun si dupa ce depasesti 2000  – 2100 rpm jar mananca.

– daca tot vorbim de motorizare, am cel mai mari laude si respecte pentru motorul 1,5 dCi care este foarte fiabil si care are un consum mixt de 5%.

– ai spatiu mai mult decat suficient; 5 oameni in masina, fiecare cu valiza medie + genti de mana si nu ne-am stresat deloc. La fel, pe locurile din spate stai foarte lejer.

– un alt lucru cu care nu eram obisnuit si caruia i-am vazut necesitatea in foarte multe situatii este garda la sol decenta. Degeaba spune lumea ca e prea mare pentru ca de multe ori a trebuit sa merg pe drumuri pe care multe masini nu ar fi putut intra.

Parti rele:

– fiind o masina low-cost, daca esti putin mai exigent in ceea ce priveste partea de finisaje vei fiind extrem de frustrat sa observi ca treptat incep sa sune, sa scartatie si sa zdrangane plasticele de prin masina, pornind de la usa de la torpedou si pana chiar la bordul in sine. Fiecare particica de sine statatoare va scoate un zgomot de la un moment dat. Iarasi, lucruri nesemnficative, dar care ar fi contribuit la confort nu au fost realizate in fabrica (ex. impuls la inchiderea geamurilor sau la actionarea stropitoarei de parbriz). Dar, revenind, daca esti repet putin mai exigent in aceasta privinta, nu iti iei Logan.

– fiind un motor diesel, trebuie avuta foarte mare grija la motorina folosita, pentru ca se preconizeaza ca dupa 100.000km, posibil sa ai probleme cu injectoarele. Eu am patit-o la ~130.000km si te cam ustura la buzunar un set nou. Oricum, mecanicii spun ca e o problema destul de des intalnita.

– avand in vedere garda la sol „inaltuta” si inaltimea caroseriei, nu este neaparat o masina pentru cei care sunt mai grabiti de felul lor. Nu spun ca este chiar barcuta in curbe, dar daca le abordam cu o viteza mai mare, s-ar putea sa avem incidente neplacute. Eu din fericire nu am avut pentru ca le-am abordat progresiv tot cu viteza mai mare pana cand i-am inteles limitele. Deci, in curbe o lasati mai moale.

– un lucru extrem de frustrant cand parbrizul este ud si actionezi stergatoarele este acel triunghi din spatele oglinzii din care tot se prelinge cate un picur oricat ai sterge (posesorii stiu ce vorbesc). Parerea mea este ca parbrizul nu este destul de bine calculat.

Cam astea ar fi parerile pro si contra, iar ca si o concluzie, recomand aceasta masina soferilor care privesc masina ca pe o utilitate. Este o masina care inglobeaza lucrurile de baza necesare unui automobil care sa aiba multiple ultilitati. Are motor foarte bun, are spatiu, are aer conditionat si consum bun.

P.S. Momentan iau in calcul si varianta achizitionarii unei masini identice cu dotari mai multe pentru ca actuala masina este versiunea cea mai de baza.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: