Inca o revenire

28 01 2010

Am sa incep prin a saluta acei vizitatori pe care credeam ca nu ii mai am si care vad ca totusi mai intra din cand in cand. Vroiam sa pun in titlul articolului ceva cu „revenire” dar nu mai are rost ca eu tot revin de cateva luni la scris si la postat poze si nu vreau sa tot creez impresii gresite. Ideea e ca ziua de azi vreau sa mi-o amintesc si veti vedea mai incolo de ce (deocamdata e secret).

In alta ordine de idei, sunt in a doua jumatate a sesiunii, mai am 2 examene de dat si exact de astea mi-e cel mai groaza. Primul la „Amenajare turistica” (prof. Cianga) si celalalt pe care l-am si amanat la Europa (prof. Botan). Dar, destul despre scoala ca doar cursuri si foi vad in fiecare zi.

Deocamdata atat, o sa va arat in maxim o luna un proiect la care lucrez pentru un prieten pentru a i-l oferi drept cadou. Sper sa imi iasa ok. Zilele astea o sa mai postez un filmulet, nu inainte de a-i adauga un watermark (just in case), filmulet pe care l-am facut pentru scoala la un proiect si care promoveaza o Romanie altfel.

Pana atunci, va urez zile cat mai calduroase si insorite.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

