Am revenit

4 11 2009

…dupa 5 luni in care am mai calatorit, in care am asistat la mai multe schimbari. De atunci a si inceput scoala (si nu oricum, ci la buget), de atunci am avut niste probleme destul de mari cu masina, insa toate s-au rezolvat cu calm si rabdare. De acuma incolo, ma gandeam ca blogul sa fie mai mult gazda fotografiilor mele periodice (adica atunci cand imi apar piticii ca trebuie sa fotografiez tot), dar nu e batut nimic in cuie. Sper ca oamenii care mi-au mai vizitat blogul din cand in cand fie si din plictiseala sa o mai faca pentru ca ma voi stradui sa nu-l fac sa para „lame” si cu tenta de kitsch. Pana atunci, am de onorat niste beroase cu prietenii. Si ca sa nu fie atat de monotona aceasta reintrare a mea in activitatea online, va ofer cateva fotografii (de fapt una singura deocamdata) facute de mine in ultima vreme. Enjoy si o seara cat mai placuta.

The prison of myself


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

