Concediul de apropie

28 04 2009

Inca putin (4 zile) si plecam spre Turcia. Vestile bune au continuat sa apara. Am mai aflat de la ultimul post (articol) ca vom avea doar doua spectacole, ceea ce inseamna ca acest turneu este de fapt concediu. Am mai aflat locul unde facem pauza de 9 ore si anume: Edirne; fapt pentru care imi voi procura o harta turistica a orasului pentru a nu irosi timpul. Si cea mai buna si suprinzatoare veste este ca vom fi cazati la un complex hotelier de 5 stele. Abia astept sa beau cu sogorul meu si sa fac poze pana se termina acumulatorii.


Acțiuni

Information

2 responses

28 04 2009
micud

cum pot face sa-mi apara si mie numele sus?

30 04 2009
vladriti

Photoshop

Lasă un răspuns

