Re: Plec la Alba

3 04 2009

Am revenit de la Alba. Drumul a fost foarte ok si liber mai ales dimineata. Este mai usor decat ma asteptam sa te orientezi in timp ce conduci. Masina a mers foarte bine, evident in limitele abreiajului care patineaza dar nici nu i-am cerut prea mult. Cel mai mult am mers pe o portiune foarte dreapta si libera cu viteza de 140km/h. Pot sa spun ca nu mi-a prea placut avand in vedere aerodinamica masinii; simti efectiv cum se lovesc masele de aer de masina. In cealalta masina, in Opel, senzatia este mult mai placuta si la 160km/h este chiar placuta senzatia. In fine, va trebui sa ma obisnuiesc pentru ca Dacia este a mea personala si dupa ce voi pune un nou kit de ambreiaj voi mai trai cu singuranta acea senzatie. In alta ordine de idei, drumul este o placere, se poate merge destul de bine, are nevoie de reparatii in mai multe locuri, insa per ansamblu este foarte ok.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

