Manual EOS 450D

3 04 2009

Lucrez la Domo (si asta imi ocupa tot timpul). In unele cazuri trebuie sa te sacrifici tu pentru ca clientii tai sa fie multumiti. Eu unul fac asta cateodata pentru ca ma pun si eu in situatia lor si mi-ar placea ca cineva sa ma ajute cand am nevoie. In cazul meu, am avut un client care a cumparat un Kit Canon EOS 450D 18-55 si caruia nu i s-a oferit si un manual (in nici o limba). As fi putut sa ii spun ca nu este vina mea, si sa cheme OPC-ul si sa se faza mare caz pentru nimic. Dar nu am facut asa si i-am spun respectivului domn (amabil si simtit de altfel) sa revina in cursul zilei urmatoare pentru ca eu personal ii voi face rost pe un cd de manualul in romana. Mi-a multumit, iar eu i-am zambit gandindu-ma in acelasi timp la proasta gandire a unor oameni de afaceri din Romania, carora nu le pasa decat de bani si deloc de satisfactia oamenilor. M-am hotarat sa pun si aici manualul de care am facut rost cu greu pentru ca probabil mai sunt ca si clientul meu care au hotarat sa isi rezolve singuri problema si sa caute un manual (pentru care au platit de altfel) pe internet. Asa ca nu va mai chinuiti pentru ca il puteti lua in romana de aici si in engleza de aici.


Acțiuni

Information

26 responses

16 04 2009
sebastian din

Am si eu maaaare nevoie de manualu in lb romina, dar din pacate m-am pierdut in „easy share”. Poti, te rog, sa mi-l trimiti prin mail sau prin „transfer.ro”. Apreciez!

16 04 2009
vladriti

Ti l-am trimis pe mail.

21 06 2009
Gabriel Wincler

Am si eu nevoie de manualul in limba romana. Poti te rog sa mi-l trimiti pe mail sau pe „transfer.ro”?
Multumesc mult.

Gabi

28 07 2009
Ion Gabriel

salut

si eu lucrez tot la domo si te inteleg foarte bine. culmeaca as avea si eu nevoie de manual in romana. daca poti sa imi dai un link sau chiar pe mail iti multumesc

28 07 2009
Ion Gabriel

in sfarsit am reusit sa il iau de pe easyshare. nu stii cat l-am cautat

1 10 2009
vasile

Am mare nevoie de manualul in limba romana pentru canon 450.
Va rog, daca se poate, sa mi-l trimiteti pe savasile@yahoo.fr

28 11 2009
Vally

O uploadare undeva sau pe mail se poate de la cineva stargsm_ro@yahoo.com ?
Mersi!

2 12 2009
stefan

Iti multumesc!
Ai mare dreptate, eu am apelat si la Canon Romania si m-am izbit de stilul departe de termenul „Customer Care”. Ti se face sila sa vezi cum esti tratat in raport cu atentiea ce ti se acorda dincolo de hotare si cat dispret gasesti aici in Romania fata de client, chiar daca esti reprezentant CANON.
Asa ca inca o data te felicit pentru atitudinea pe care o ai ca si ofertant de produse!!!!!!!

27 12 2009
dani puscau

Buna. Va dau dreptate tuturor in legatura cu oferirea serviciilor in Romania. La noi produsele se vand oricum, pt ca suntem niste consumatori desavarsiti, baiul nostru fiind serviciile oferite pe langa produs. Ma bucur ca mai exista oameni ca tine !
Dar binenteles ca , roman fiind :)) , normal ca vreau si eu sa cer ceva. Daca se mai poate : manualul in romana pentru canon 450d , la adresa : daniel_puscau@yahoo.co.uk .
multumesc anticipat

take care

daniel puscau

27 12 2009
vladriti

Ti-am dat mail.

6 01 2010
Je

Mare domn.
Multumesc din tot sufletul, aveam mare trebuinta de el.

30 01 2010
shifty

daca se paote imi tirmiti si mie pe e-mail manualu de utilizare in limba romana. multumesc

6 02 2010
Marius

Am si eu rugamintea sa imi trimita cineva pe mail manualul in limba romana pentru 450d. Va multumesc si apreciez!

6 02 2010
Marius

Revin, xsell_31@yahoo.com. Multumesc

7 02 2010
ionut

Va rog daca se poate sa imi trimita si mie manualul in limba romana pentru 1000d sau 450d. va multumesc!

13 04 2010
liviu

RUGAMINTE !!!!
TARE AS VREA SI EU MANUALUL IN LB ROMANA PT CANON D450 PE MAIL.
MULTUMESC CEL MAI MULT!!!!

27 05 2010
mugurel

buna ziua…doresc si eu un manual de utilizare in limba romana pentru modelul canon eos550 d..va rog foarte mult ..bineanteles daca aveti,daca nu macar pentru 450d ca e pe aproape..multumesc anticipat

27 05 2010
mugurel

mugurelbolea@yahoo.com–canon eos 550d

2 06 2010
Mihai Farcas

Am achizitionat si eu un aparat foto Canon EOS 450D si as avea nevoie de un manual in limba ramana. Trimiteti-mi si mie unul, cine are si poate ! Rog frumos. Multumiri

2 06 2010
Mihai Farcas

manual Canon 450D pe mail: mykmedia@yahoo.com

20 06 2010
adicoman

Am si eu nevoie de manualul in limba romana. Poti te rog sa mi-l trimiti pe mail?
Multumesc mult.

Adi

4 07 2010
Alexandrina

plz daca poti imi trimiti si mie manualul .ty

10 07 2010
ferenc

te rog si eu un manual de folosire pt Canon EOS 450 D…………….iti mutzumesc…….Dumnezeu sa-ti ajute oricine ai fi

10 08 2010
Marius

Salutare,am cautat pe net un manual pentru canon 450d in limba romana si am gasit foarte multe comentarii pe aceasta tema.Nu prea ma descurc sa folosesc la camere foto asa cum trebuie si v-as ruga mult sa ma indrumati undeva unde as putea sa-l gasesc sau daca este posibil sa-l primesc prin e-mail.marius_micu_leo@yahoo.com.Va multumesc mult.

15 08 2010
robert

vladriti sau oricine are un manual format electronic pentru canon 550d sa ma ajute si pe mine va rog!!am un 550d cu manual in rusa si am auzit ca se potriveste intr-o oarecare masura cel de la 450d.mail robert_allyen@yahoo.com.multumesc anticipat!

15 08 2010
robert

rectific:
vladriti sau oricine are un manual format electronic pentru canon 450d sa ma ajute si pe mine va rog!!am un 550d cu manual in rusa si am auzit ca se potriveste intr-o oarecare masura cel de la 450d.mail robert_allyen@yahoo.com.multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

