Incepe binele

25 03 2009

Cum incepe sezonul cald, adica in luna mai, doua dintre visele mele de turist se vor implini. In alte cuvinte la inceputul lunii voi pleca in Antalya (Turcia) la un festival de folclor, iar pe la mijlocul lunii obligatoriu cu facultatea in Delta Dunarii. Abia astept. Singurul lucru care inca ma poate impiedica sa plec este serviciul la care nu stiu inca 100% ca pot sa imi iau concediu. Pana atunci insa incerc din rasputeri sa fac rost de un DSLR cu un obiectiv decent. Nu ca aparatul meu inca nu este destul de ok, dar parca as inclina totusi spre unul profesional care sa imi indeplineasca toate cererile. Pana atunci, o sa mai pun ceva poze pe care le-am facut prin Cluj.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

