Ce-am mai facut

2 03 2009

In săptămâna ce a trecut:

– Mi-am înmatriculat maşina. Numerele pe care le deţin sunt CJ-89-VLR. Si apropo de numere, in zilele următoare voi posta nişte poze cu numerele proaspete ale unui prieten. Tot ce pot sa va spun e ca are o combinaţie foarte haioasa, care posibil sa apară pe un ele site-uri de divertisment.
– Am spălat ambele maşini, dar degeaba, pentru ca la o zi distanta a început sa ningă si sa se umple iar totul de apa
– Am participat la inaugurarea sălii Transilvania (fosta sala de dans) de la Casa de Cultura a Studenţilor, in urma restaurării picturilor murale după cca. 50 de ani. Principalul pictor: Ovidiu Octavian Opaiţ.
– Am fost la meciul CFR – CS Otopeni, delegat fiind de la Domo. Pe langa faptul ca nu am stat la VIP pe motiv ca ne erau expirate legitimatiile, nu au aparut nici mascotele la pauza, care erau subiectii fotografiilor, respectiv a filmarii noastre. In alte cuvinte m-am dus degeaba, pentru a rabda frig si pentru a vedea un meci de cacao. Singurul lucru care mi-a placut a fost atmosfera si comentariile suporterilor din jurul meu, comentarii care au fost hilare de-a dreptul.

In continuare fotografii:


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

