Tiesto la Cluj

1 02 2009

tiesto123Pe 20 martie clubul Obsession va găzdui unul dintre cei mai buni (daca nu cel mai bun) dj trance din lume si anume: Tiesto. Un prieten bun mi-a dat aceasta veste, el fiind sursa mea neoficiala de ştiri din clubul Obsession (suna exciting, nu?). Mi-as dori foarte mult sa mă pot duce si cred ca voi face inca un efort pentru asta. Spun efort pentru ca acelaşi prieten mi-a spus de pe acuma ca intrarea va costa undeva in jurul a 100 – 150 RON, suma care se cam simte având in vedere planurile mele. Poate părea scump dar daca mă gândesc la concertele si atmosfera pe care ştie sa le facă Tiesto, eu zic ca merită, mai ales ca nu se ştie când va mai trece prin Cluj. Aşa ca pregătiţi-va ca poate lansez o cheta printre prieteni ca sa strâng bani sa mă pot duce si sa beau si eu măcar o Cola. Orice suma cat de mica contează :)). Poate aduc si autografe deci nu va trajeţi’! :))
Oricum, aştept comentarii de la doritori; poate ne strângem mai multi si mergem împreună. Va las ca am de învăţat. Numa’ bine!

P.S. Merci bizonule ca mi-ai zis! (ştie el cine)


Acțiuni

Information

One response

10 02 2009
ATB la Cluj «

[…] la Cluj 10 02 2009 Spuneam intr-un articol precedent ca Tiesto va veni la Cluj in clubul Obsession. Se pare ca acest club va mai gazdui pe inca unul din […]

Lasă un răspuns

