O noua schimbare

29 01 2009

aoe3wh7Am reinceput sa ma joc pe calculator. Nu stiu motivul real pentru care am facut asta, cert este ca de ieri mi-am instalat Age of Empires 3 si deja am facut vreo 7 misiuni si asta fara cele 2 tutoriale de la inceput. Imi place jocul la nebunie, de fapt, cam toata seria Age of Empires mi-a placut. Am inteles ca este si un expansion pack pe care urmeaza sa mi-l downloadez insa doar dupa ce termin toate misiunile de acum. Oricum, cred ca va dura ceva asta pentru ca nu prea o sa am timp sa ma ocup cum trebuie de joc.
As fi vrut ceva si mai nou insa nu vreau sa il fortez pe batranul meu calculator cu jocuri care merg bine numai pe avioane de calculatoare. Si daca ii pana acolo, oricum Age 3 nu l-am mai jucat pana acuma si ultimul care semana cu el a fost Age of Mythology care si ala l-am jucat in urma cu vreo 2 – 3 ani. De mentionat este faptul ca eu caut de ceva vreme un joc care sa imi placa si pe care sa il joc in incercarea de a-mi elimina ocazionalele reprize de plictiseala. Am ajuns la acesta pentru ca eu initial cautam un joc care nici nu cred ca exista, un joc in care sa pot construi si proiecta orase, cladiri, etc. De-aia am ajuns sa ma joc intr-o vreme The Sims pentru ca mai mult imi placea sa construiesc casele si sa le aranjez dupa cum vroiam. In fine, si la AOE am Scenario Editor, asa ca atunci cand ma voi plictisi si de joc, o sa incep sa creez harti.
Gata, destul cu scrisul ca maine am examen la GIS si nu am invatat nimica.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

