Curs foto

25 01 2009

Da. M-am inscris la un curs foto la Asociatia Art-Image condus de ing. Mircea Albu. Sunt chiar foarte entuziasmat pentru ca de mult am vrut sa fac asta dar multe pareri pro si contra m-au pus pe ganduri. Acum am luat hotararea singur, gandindu-ma ca nu am nimic de pierdut dintr-o astfel de activitate. Sper ca pana atunci sa imi pot si lua o camera noua, insa asta ramane de vazut; ar fi varianta ideala insa nu constituie o problema pentru ca si camera actuala are toate modurile de care am nevoie. O sa mai revin cu detalii de indata de incepe cursul.


Acțiuni

Information

3 responses

1 02 2009
Tiesto la Cluj «

[…] acuma ca intrarea va costa undeva in jurul a 100 – 150 RON, suma care se cam simte având in vedere planurile mele. Poate părea scump dar daca mă gândesc la concertele si atmosfera pe care le ştie face […]

19 02 2009
anitsirc

un sfat prietenesc: sa nu-ti creezi mari asteptari pentru ca te vei alege doar cu notiuni de baza.
Poate din 2007 de cand am fost eu s-a mai imbunatatit…oricum succes!

20 02 2009
vladriti

Iţi mulţumesc pentru sfatul prietenesc Cristina. Ma bucur si mă surprinde faptul că te preocupă persoana mea.

Lasă un răspuns

