Ceva extraordinar

22 01 2009

Tipul pe care il veti vedea in acest filmulet m-a surprins prin prin faptul ca are ceva unic, ceva ce eu pana acum nu am mai vazut la nimeni si nici nu cred ca mai exista multi care au asa ceva. Acel ceva este felul in care el priveste viata si felul in care pretuieste atat cat i-a dat Dumnezeu. Eu inca nu am mai intalnit un om obisnuit care sa gandeasca la fel si nici macar om cu handicap, asemenea celui din filmulet. RESPECT pentru acest tanar.

via Reporter Virtual


Acțiuni

Information

4 responses

26 01 2009
Mihai

Ne nastem sa supravietuim! Dar nu putem fi la fel. Pentru ca fiecare din noi are ceva special…Fiecare din noi ne nastem cu un dar de la Dumnezeu.Ei bine ce-am vazut in acest material este absolut remarcabil si de neintrecut.Asta inseamna sa iubesti ceea ce Dumnezeu ne-a dat cel mai de pret…viata!

Consider ca am scris indeajuns. Defapt ce as mai putea scrie?…se vede!

27 01 2009
vladriti

My point exactly. Acel ceva care spui tu ca se gaseste in fiecare dintre noi cred ca intrece cantitatile normale la acest tanar. Bine ca il stie pretui…

27 01 2009
vladprecup

Dude, that was absolutely astonishing! Nu am mai vazut asa ceva pana acum. Dupa cum spuneti, Dumnezeu ne-a dat tuturor har, dar apoi ne-a dat libertate. Libertatea de a alege intre a cultiva sau nu acest har. Insa pentru a ne face viata frumoasa atat noua cat si altora, suntem datori sa il cultivam. Acest om a stiut cum sa o faca. Respect!

Si apropo de libertate, Steinhardt il citeaza pe Denis de Rougemont in Jurnalul Fericirii: „libertatea nu e un drept, e un risc pe care trebuie sa ni-l asumam”.

(Way to go for the blog, man. I guess this is my first comment here.🙂

27 01 2009
vladriti

@vladprecup: Nice words you say there. Ah, si mersi, nu stiu daca trebuie sa primesc felicitari pentru ceva ce am facut pentru mine, adica un blog, dar oricum, se pare ca atrag cativa cititori si eu.

Lasă un răspuns

