Amintiri

20 01 2009

…de cand eram foaarte mic (4 – 5 ani) si mergeam la gradinita nr.18 de pe str. Pasteur din Zorilor. Azi am trecut intamplator pe acolo cu masina si m-am oprit putin sa privesc locul de care de multe ori nu vroiam sa ma despart. Aici era visul oricarui copil. Mergeam dimineata de la ora 8 pana pe la 15 ca sa ma joc si sa mananc gris cu lapte (my favorite) portie dubla. Cand ma gandesc acum mi se pare ceva ireal… cum sa mergi undeva 8 ore pe zi obligatoriu ca sa… faci ceea ce iti place tie mai mult. Si cu toate astea nu ma saturam niciodata. Ma lua mama acasa si de cum intram in casa, imi scoteam arsenalul de machetute si lego si o luam de la capat. Pot sa zic ca seturile de lego au devenit un simbol al copilariei mele. Orice joc al meu (cu exceptia celor de afara) era insotit de ceva facut din lego. Chiar si acum continua sa imi placa desi au trecut 15 ani. Nu le-am dat nimanui, sunt in acelasi dulap, in acceasi cutie de Ferrero Rocher primita de la Mosu’ pe cand invatam sa scriu si sa citesc. A fost o perioada foarte placuta a copilariei mele pe care nu o voi putea uita niciodata. Singura parte care nu imi prea placea era partea cu somnul obligatoriu, peste care care eu avand pile (directoarea era prietena de familie) puteam sari, fata de restul care vrand nevrand, tot trebuiau sa doarma catusi de putin. Daca nu dormeai, nu primeai dropsurile cu fructe de la sfarsitul zilei, cu care eu intr-o zi m-am inecat de mama era sa lesine.
Ma gandeam azi in timp ce priveam gradinita sa fac o vizita intr-o zi dupa sesiune, dar apoi mi-am dat seama ca ar fi inutil in sensul ca nu ar mai fi nici o persoana care sa ma (re)cunoasca, si ma mult ca sigur totul este modificat. De altfel cladirea este acum portocalie si nu gri, are termopane si nu acele geamuri la a caror incuietoare nu ajungeam niciodata, iar in fata sunt tobogane si hinti foarte colorate din plastic, si nu acelea cu vopseaua cojita si cu sezuturile crapate, pe care le iubeam atat de mult si pe care ne dadeam „bombe” unul la altul.

Here it is:

gradinita-18-1


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

