Ceva misto

8 01 2009

bolt-teaser-posterIn seara asta am fost la film impreuna cu Denisa la Iulius Mall si ne-am decis sa vizionam „Bolt” in versiunea 3D. Mi s-a parut o idee foarte buna avand in vedere toate parerile pozitive fata de acest tip de filmare. Pot sa spun ca nu regret nici o clipa ca am facut aceasta alegere. Prima impresie a fost putin neutra din mai multe motive: 1. este film animat 2. este dublat in romana 3. as fi vrut sa vad in 3D un film real. Nici una din aceste afirmatii nu mai conteaza acum ca am vazut filmul. Ai impresia ca totul este filmat in fata ta, desi pe mine in primele minute m-au cam deranjat ochii de la acei ochelari pe care ii primesti la intrare (si nu, nu ii poti pastra). Dublarea in limba romana este excelenta si nu iti creeaza impresia unui kitsch. Este foarte bine realizat, cu atentie la detalii si cu scene neasteptate (mai ales la sfarsit in varianta romana). Dar, bineinteles, trebuie sa vezi filmul ca sa intelegi de ce in unele momente toata sala a ras in hohote. Vi-l recomand 100% si grabiti-va pentru ca mai ruleaza doar cateva zile la Iulius.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

