Get to making MONEY people!

6 01 2009

A cam sosit timpul ca totul sa revina la normal. La acel normal pe care il stim majoritatea anului si nu acela cu care ne-am obisnuit acum de sarbatori. E timpul ca decoratiunile de Craciun sa intre inapoi in dulap, bradul inapoi in cutie (in cazul meu) sau (in cazul romanilor) aruncat de pe balcon intre blocuri si lasat acolo pentru ca altii sa vina si sa le dea foc. Am observat cum incet dispar de prin magazine ornamentele, instalatiile de la balcoane si multimea de „mosi craciun” care au invadat totul. Este oarecum normal ceea ce spun pentru ca deja a trecut o saptamana de la revelion. Am vrut mai demult sa imi scriu aceasta parere dar tot timpul mai astept putin cu gandul ca ceea ce veti citi mai incolo va inceta. In ultimii ani parca farmecul cu care eram obisnuit nu se mai pastreaza si incet incet, sarbatorile parca devin doar un pretext pentru o sporire a vanzarilor. Partea buna este ca totul este planuit cu cateva luni inainte, partea proasta este ca gandirea este una afacerista, comerciala, si lumea uita incet de spiritul craciunului, de Mos Craciun, de toate aceste lucruri care in opinia mea fac totul. Nici macar iernile nu mai sunt la fel. Acum afara este cumplit de frig si de uscat tot timpul. Iti dai seama ca este iarna doar din cauza ca acea singura zi in care a nins la mijlocul lui decembrie si-a lasat urmele si ramasitele acelui mic strat de zapada au inghetat si inca se chinuie sa reziste. Am scris intentionat cu majuscule in titlu pentru ca lumii chiar nu ii mai pasa decat de bani.

To be continued with additional photographs.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

