Feedback despre sine

2 01 2009

De obicei, de fapt intotdeauna, am tendinta ca la o autoevaluare sa imi dau o nota proasta, sa ma subestimez tot timpul si sa ma critic pentru orice detaliu. Urmatoarele randuri vor dovedi contrariul si faptul ca am inceput sa am o imagine mult mai buna despre mine. Sunt constient ca acest lucru poate avea si urmari negative insa sper sa pot sa le evit.
Anul acesta a fost mai diferit decat ceilalti din cauza modului meu schimbat (cred) de a gandi. Cred ca incep sa ma maturizez, sa gandesc mai rational si sa pun tot timpul lucrurile mai importante pe primul loc.
Prin urmare, anul acesta am fost mai harnic decat in alti ani; spun asta pentru ca am inceput sa vad toate lucrurile ca si pe o provocare, iar eu prin „constructie” ma straduiesc din rasputeri sa fac fata oricarei provocari si sa nu dezamagesc.
Am patit de multe ori sa gasesc un lucru care sa imi placa foarte mult si de care sa ma ocup in fiecare zi, incepand chiar sa il consider hobby, dar pe care sa il abandonez in cca. 2 saptamani. In aceasta categorie intra webdesignul, mersul la alergat, exercitiile fizice de seara, etc. Anul acesta s-a intamplat ceva diferit. Am descoperit ca imi place mult fotografia din momentul in care mi-am cumparat aparatul digital; de atunci nu am renuntat la acest lucru pe care il fructific intotdeauna cum pot, iar rezultatul il puteti vedea in arhivele blogului.
Din 2008 am devenit si eu sofer. Din cauza ca de mic m-am tot plimbat din masina in masina, tata schimbandu-le cam din 2 in 2 ani, m-am simtit oarecum legat de acest lucru si de aceea ii acord o foarte mare importanta de fiecare data. De altfel, tot din 2008 m-am inscris in ClubOpel, unde cand pot particip si eu la intalniri, unde se discuta 90% despre masini. Pot sa spun ca aceste discutii au loc destul de des si intr-un cadru general, cei mai buni prieteni ai mei fiind de asemenea pasionati de masini.
De la 1 aprilie (ciudat, stiu) sunt impreuna cu Denisa, iubita mea si colega in acelasi timp. Aceasta relatie a adus de la sine si ea alte schimbari.. Am inceput sa gandesc altfel si sa o includ si pe ea tot timpul in planurile mele. O consider o schimbare destul de importanta pentru ca pana acum 9 luni, gandeam totul doar pentru mine.
Pe partea cu scoala au avut loc de asemenea schimbari. Nu fac referire la examene si alte chestiuni care implica invatat mult si stat noaptea :)) . Nu. Eu sunt din Cluj, motiv pentru care nu gust viata de student cum o fac alti colegi de-ai mei din alte zone. Nu am atata libertate ca si ei, nu am la fel de multa raspundere ca si ei, nu duc atat de mult dor ca si ei, nu ma distrez la fel de mult ca si ei (asta e discutabil), etc. Se poate spune ca eu am un avantaj ca sunt clujean pentru ca per ansamblu imi este mai usor, insa eu gandesc altfel: prefer sa imi fie la fel de „greu” ca si lor, dar sa am viata de student pe care ei o traiesc. Astfel ca am inceput sa fac tot posibilul sa ma apropii cat mai mult de ei. Am hotarat sa ma inscriu in cat mai multe aplicatii care se organizeaza, sa merg mai mult la cursuri, sa ies la cat mai multe baute cu lumea. Si, din cauza ca imi place sa fiu student, din toamna 2009 voi mai fi student la inca o sectie.
Un alt punct important din viata mea este faptul ca 2008 marcheaza primul meu loc de munca oficial. Din septembrie sunt angajat al Domo. Este un lucru pe care mi l-am dorit inca din primavara, pentru ca am vrut sa devin pe cat posibil mult mai independent din punct de vedere financiar si sa imi fructific timpul liber. Este un job foarte potrivit pentru studenti din cauza flexibilitatii programului si chiar daca nu este cel mai bine platit loc de munca, este indeajuns cat sa iti ofere bani de buzunar pentru o luna.
Cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in 2008 este faptul ca am renuntat la prostul obicei de a fuma. Desi mi-a placut mult ideea (si asta nu din cauza dependentei), sunt constient ca este foarte daunator si nefolositor. Aici trebuie sa punctez faptul ca Denisa si-a adus aportul in cea mai mare masura la realizarea acestui lucru.
In concluzie, consider ca anul 2008 a fost un an foarte bun, in care am reusit sa fac multe lucruri, in care am avut mai multe satisfactii decat dezamagiri, un an in care consider ca m-am schimbat in bine.
In alta ordine de idei, nefiind influentat de media, ma astept ca in anii viitori sa fie din ce in ce mai rau din toate punctele de vedere. Drept urmare, voi incerca sa fiu mai prevazator, mai econom si mai ordonat. In alte cuvinte, sa fiu pregatit pentru orice.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

