Craciun 2008

2 01 2009

Sarbatorile de anul acesta mi-au placut mai mult decat altele. De ce? Pentru ca am reusit sa fac cadouri la toate persoanele la care am vrut sa le iau si nu am fost nevoit sa mai scurtez lista din cauza lipsei bugetului. Mi-am pus o limita mult mai ridicata decat de obicei anul acesta tocmai pentru a evita acest lucru, iar rezultatul a fost de departe cel asteptat. Bucuria, expresia unica de pe fetele tuturor si atmosfera calduroasa care a predominat au facut ca acest Craciun sa fie unul de neuitat. In continuare gasiti poze facute aleator de Craciun.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

