Weekly journal

26 10 2008

A mai trecut o săptămână de la ultimul post, săptămână in care s-au întâmplat o mulţime de lucruri, pe care vi le voi arata in cele ce urmează.

► Luni am fost la dentist pentru a-mi face detartraj. Din păcate (sau nu) nu va pot arata efectiv procesul deci va trebui sa va mulţumiţi cu o poza a locaţiei cabinetului. Apropo, vi-i recomand cu placere pentru ca au echipamente de ultima generaţie, sunt ok ca oameni dar mai ales ca medici; eu merg de mai bine de 5 ani la ei deci ştiu ce vorbesc.

► Marţi a fost o zi mult patra plictisitoare aşa ca nu am făcut nici o poza. De fapt, cred ca lipsa pozelor descriu cel mai bine ziua de marţi.

► Miercuri am decis sa iau problema răcelii si a tusei mai ales in mâini proprii si sa mă tratez nu cu medicamente, ci cu fructe. Cum lămâia este (cred) cea mai bogata in vitamina C, am mâncat aproape doua lamai goale. Poza (cu dedicaţie pentru suflatorii din orchestra):

► Joi (as usual) am fost seara la întâlnirea săptămânală a ClubOpel Cluj, însă din păcat mi-am uitat aparatul acasă aşa ca nu am nici o poza. Totuşi, pun o poza făcută de un coleg din club, care si-a accidentat frumoasa maşină (Opel Vectra GTS) si acum se pregăteşte pentru a-si plăti neatenţia. Nu îl va costa o avere, dar se putea lipsi. Poza luata de pe ClubOpel.

► Vineri am plecat la Baia-Mare alături de colegii mei din ansamblu pentru a-i face campanie electorala unui anume C. C. Am răbdat un frig cumplit acolo însă nu asta ne interesează. Foamea pe care am răbdat-o este mult mai importanta si tocmai de-asta am făcut special poza la ceea ce am mâncat, lihnit fiind. Ceea ce vedeţi mai jos se numeşte „plăcintă creaţă” (ingenios tradus in engleza „crease pie”). O alta chestie de care am ras a fost o rubrica din meniul localului cu plăcinte. Puteţi vedea mai jos despre ce vorbesc. Ah, si doar pentru informaţie, acest loc se găseşte in Mesteacăn (cam la jumătatea drumului dintre Cluj si Baia Mare, mai aproape totuşi de BM) si am inţeles ca este singura locaţie din România unde se fac astfel de plăcinte, de altfel destul de renumite.

► Sâmbătă am plecat la bunica unde am cules si am stors strugurii pentru a face mult râvnitul must. A ieşit extrem de bun si de gustos. Daca chiar va fac pofta, cei care mă cunosc pot sa se auto invite la un pahar (nu mă supăr).

► Alte iesiri artistice:

Nota: Acest post include si pozele macro săptămânale.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

