(belated) „O’nceput faculta!”

8 10 2008

Nu am mai publicat de ceva vreme aşa că m-am hotărât să public un articol care trebuia postat cam de o săptămâna. Aşadar, după cum toţi ştim deja, a început anul universitar, cel puţin pentru studenţii care nu sunt la Facultatea de Geografie. Spun asta pentru că şi anul trecut la fel s-au derulat evenimentele, respectiv: 1 octombrie – festivitate cu tot tacâmul, urmată de agitaţie cu cazări şi etc. Următoarele 3 – 4 săptămâni sunt caracterizate tot de o oarecare agitaţie, venită in mare parte de la boboci, in care ei încep deja sa respecte orarul si sa meargă la curs/seminar. Ei bine, ei se cam agita aiurea, pentru ca in acest interval de aproximativ 1 luna, activităţile nu se prea ţin din motive… necunoscute. Nu cred ca ştiţi ce frustrant este sa mergi într-o zi de 2 – 3 ori pana la facultate si de fiecare data sa afli ca ai mers degeaba. Din păcate fiecare noua generaţie trece prin asta si probabil pentru unii este chiar descurajant, ca ajunşi in Cluj la facultate, nerăbdători sa intre in atmosfera de campus, sa constate ca deja au trecut 2 săptămâni de când a început anul si ca el inca nu îşi cunoaşte colegii/profesorii. Totuşi, putem privi si partea buna a lucrurilor, si putem spune ca studenţii geografi beneficiază de mai multa vacanta. Cred ca acest aspect apare totuşi doar in mintea studenţilor deja trecuţi de prima experienţă. Aşadar, ceea ce am spus in aceste rânduri poate fi prezentat ca si un argument la ipoteza conform căreia Facultatea de Geografie este mult mai lejeră ca si celelalte (ex. Poli), având in vedere orarul si dificultatea materiilor. Desigur, acestea sunt in primul rand aspectele pozitive din aceasta facultate, care lasă libertatea de a-ţi transforma anii de facultate într-o experienţă pe care nu o vei uita niciodată.

Si dacă tot am deschis subiectul „scoală”, trebuie să zic că am trecut si eu pe acolo si ca luni seara nu s-a ţinut cursul de Arhitectura in turism. Si daca tot am trecut pe acolo, am intrat sa îmi iau si orarul, valabil mai ales pentru grupa 16 si cursurile pentru toată seria II. Orarul îl puteţi descărca:

– in format .png de aici

– in format .doc de aici.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

