Latest attempt report

2 10 2008

Referitor la ultima mea mare încercare (promisiune către sine), aceea de a mă lăsa de fumat, pot să vă spun ca încă mă ţine si că deocamdată si eu mă ţin de ea. Să sperăm ca voi mai rezista mult, deşi nu îmi fac prea mari griji. De ce? Pentru ca la ultima încercare am rezistat aproape 3 săptămâni, deci teoretic ar trebui să îmi depăşesc limitele (gândindu-ne la spiritul competitiv pe care se presupune ca îl am si chiar îl am). Pana data viitoare, o sa va arat nişte „magie” pe care o poate face aparatul de fotografiat.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

