We’ll have another attempt

27 09 2008

Adică o sa mai am inca o tentativa de a mă lăsa de fumat. Acum aproximativ 3 luni, am cedat la insistentele lui Denisa (a.k.a. „pui mic”/”iubi”) de a mă lăsa de fumat pana când începe faculta. Sunt foarte hotărât sa fac asta (ca si de celelalte ori de altfel), pentru ca deşi pare ciudat, de fiecare dată când mă ceartă, se supără pe mine sau pur si simplu se oftică, eu o consider ca fiind un pas in plus in drumul meu spre a mă lăsa de fumat. Deci, felicitări Denisa pentru iniţiativă; sper sa pot sa te felicit si pentru faptul ca vei fi reuşit sa mă faci sa mă las de tot.Astfel, apropiindu-se termenul, m-am gândit să fac o lista cu câteva tipuri de ţigări pe care le-am fumat pana in acest moment si câteva recorduri personale.

De fumat m-am apucat din curiozitate. Prima ţigară pe care am fumat-o a fost pe la sfârşitul clasei a noua, începutul clasei a 10-a, ţigară pe care am împrumutat-o de la un prieten bun. A fost un Pall Mall Lights, din pachetele acelea mici care existau într-o vreme şi care cred ca sunt singurul lucru pe care îl regret in calitate de fumător (în calitate de nefumător aş zice că regret că există ţigările). Timp de un an jumătate am fumat destul de rar si numai pe ascuns, apoi însă, am hotărât sa oficializez totul pentru ca am considerat ca e o chestie pe care nu mai am de ce sa o ascund. Ai mei însă nu au avut o reacţie negativa la aflarea vestii, ci mai degrabă neutra. Tot timpul mi-au spus ca daca vreau sa îmi afectez plămânii (care apropo, mi-s destul de sensibili <>) şi să îmi asum riscul asta, ei nu au nimic împotrivă. Am apreciat mult atitudinea pe care au avut-o si am încercat sa mă obişnuiesc si cu asta deoarece eram hotărât să continui acest obicei. Cel mai mult am fumat acum 1 an, când am lucrat la Pro Snooker. Din cauza plictiselii pe care o suportam circa 6-7 ore, fumam aproximativ 2 pachete si ceva pe zi, ceea ce mi se pare extrem de mult. Ţigările pe care le-am fumat atunci –> Winston Lights. Alte detalii interesante nu prea am să vă zic aşa că o să continui lista cu ţigările care mi-au plăcut cel mai mult.

Nu le ştiu exact ordinea cronologica, aşa că le enumăr după cum îmi vin in minte:
Kent Silver (4)(prezent), Pall Mall Lights, Winston Lights, Marlboro Lights si roşu, Dunhill Lights. Astea sunt ţigările pe care le-am fumat perioade mai îndelungate. Am fumat mult mai multe tipuri însă nu are rost sa le enumăr pentru ca sunt genul de ţigări pe care le-am încercat din curiozitate sau împrumutam din cauza ca nu aveam la mine, sau pur si simplu pentru ca vroiam ceva nou si „studiam piaţa”.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

