In ce luna suntem?

8 02 2009

Stăteam azi si mă gândeam ca de acum încolo nu ar mai trebui sa fiu mirat de clima. De câţiva ani încoace tot timpul mă miram cum de iarna începe aşa de târziu, cum de nu este zăpadă de ajun, cum de pomii înfloresc in februarie. De acum încolo voi încerca sa primesc asta ca pe o normalitate pentru ca asta tinde sa devină. Azi (7 februarie ’09) erau 17 grade afară, soarele bătea puternic si se putea sta liniştit afară in tricou. A fost o zi superba, dar nu pentru perioada asta. Acum trebuia inca sa ne bucuram de zăpada de jumătate de metru de pe strada, sa vedem inca expresiile unice ale copiilor care se trezesc si vad totul alb afară… just like old times. Îmi pare rău ca fac parte din ultimele generaţii care inca ne-am bucurat de aşa ceva. Si asta mă face sa mă întreb, oare nu începe timpul sa ne-o ia înainte iar noi sa nu ne dam seama? Este oare chiar februarie sau de fapt suntem la mijlocul lui aprilie? In orice caz… trist.


Acțiuni

Information

5 responses

8 02 2009
star dust

foarte frumos scris :) colegu’ :)

8 02 2009
metaphor17

exact astea erau si mirarile mele azi cand ne plimbam si parcul era plin , oameni imbracati lejer…mai ceva ca primavara.Mi-a placut mult…Sper sa ramana asa macar cateva zile…

9 02 2009
vladriti

:D Mersi. Nu ma asteptam sa imi citesti blogul. Oricum, placut surprins.

9 02 2009
vladriti

@metaphor17: Stiu senzatia. Si mie mi-a placut foarte mult pentru ca deja mi-e dor de anotimpul cald, insa nu e firesc pentru perioada asta.

10 02 2009
vladprecup

Dap.. din pacate s-au schimbat foarte mult vremurile chiar si fata de cum erau acum 5-6 ani. Dar de acum 9-10, cand aruncam cu bulgari dupa masinile care treceau pe strada, sau cand cutreieram dealurile din apropiere sa cautam un loc numai bun de sanius. Those were the tiiimes, man!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

